Informujemy iż na programie Andragogika i Gry Szkoleniowe rekomenduje się tu przedstawione tematy do zaliczenia:
gra komunikacyjna : „Obraz społeczno-kulturowy gminy Niechanowo od XIX do XX w.” oraz „Obraz Ameryki w kinie europejskim i amerykańskim”
symulacja biznesowa : „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia” oraz „Ikona: wymiar współczesności”
symulacja słownikowa : „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Analiza krytyczna” i Planszowe Symulacje Biznesowe i „Dialog międzykulturowy w programach Unii Europejskiej. Teoria, a praktyka”
symulacja słownikowa – „Oblicza sieci – manipulacja w internecie” i „Portret społeczeństwa przedstawiony przez Jane Austen w powieści „Rozważna i romantyczna””
zabawa słownikowa – „Zamek w Kórniku jako ośrodek narodowej tożsamości” i „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego”
gra decyzyjna – „Między kulturą elitarną a kulturą masową. Interpretacje wspołczesności” oraz „O jedności Europy na przykładzie wybranych tekstów Jana Pawła II”
zabawa zespołowa – „Tadeusz Kantor indywidualność osobowa i twórcza” i „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia”
gra słownikowa : „Idea patriotyzmu w postawach i twórczości Adama Mickiewicza” oraz „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze”
gra edukacyjna – „Drukarskie wedrówki. Działalność polskich typografów za granicą w XV i Xvi wieku” i „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym”