Zawiadamiamy że na programie Andragogika i Symulacje Szkoleniowe zaleca się tu przedstawione publikacje do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa edukacyjna : „Młodzież w nauczaniu Jana Pawła II” oraz „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej”
zabawa lingwistyczna – „”Ustąpcie wy, muzy, gdy mnie ból mój topi…” Staropolska pezja metafizyczna, przemiana poetyki i retoryki na przełomie XVI i XVII wieku” oraz „Motyw diabła w „Mistrzu i Małgorzacie” Michała Bułhakowa”
zabawa zespołowa : „Komunikacja przedsiębiorstwa jako element marketingu i wizerunku firmy” oraz Gry i „Granice wspołczesnego tabu”
symulacja lingwistyczna – „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.” i „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu”
gra komunikacyjna : „Model polskiej rodziny we współczesnej reklamie” oraz „Motyw śmierci i przemijania w „Brzezinie” i „Pannach z Wilka” – iwaszkiewiczowskie adaptacje Andrzeja Wajdy”
zabawa kreatywna – „Adam Mickiewicz jako komentator własnej twórczości” i „Między wampirzycą a muzą – kreacje kobiece w romantyźmie krajów zachodnich”
symulacja językowa : „Święty Sawa i ród Nemanjiciów – między serbskim prawosławiem, a Świetosawiem” oraz „Zaburzenia komunikacji w miejscu pracy”
gra decyzyjna – „Kreowanie firmy rodzinnej Bolesława Kasprowicza przy pomocy mediów przełomu XIX i XX wieku” i „System ubezpieczeń społecznych w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej”
zabawa decyzyjna – „Upadek mieszczaństwa w prozie Tomasza Manna na podstawie powieści Buddenbrookowie ” oraz „Projekt obozu młodzieżowego z elementami surviwalu”