Informujemy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Szkoleniowe dopuszcza się tu przedstawione problemy do pracy dyplomowej:
gra strategiczna : „Nawigacja w przestrzeni z wykorzystaniem technik wizyjnych” i „Obraz kobiety w polskim komiksie”
gra komunikacyjna : „Przebieg i oddziaływanie społeczne strajku szkolnego we Wrześni z 1901 r. Epizod z dziejów germanizacji Wielkopolski” oraz „Mitopoetycki obraz rusałki. Konteksty nurtu romantycznego”
symulacja decyzyjna – „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce” i Projektowe Symulacje Szkoleniowe oraz „Obraz pomarańczowej rewolucji w społeczeństwie polskim”
symulacja komunikacyjna : „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk” i „Granice wspołczesnego tabu”
gra komunikacyjna : „Nazwy trunków serwowanych w wielkopolskich pubach” i „Modele wychowania w Grecji starożytnej”
zabawa biznesowa : „Rosja i Rosjanie w publicystyce polskiej (na materiale) Gazety Wyborczej” oraz „Projekt obozu młodzieżowego z elementami surviwalu”
symulacja językowa – „Wpływ reklamy na młodzież” oraz „Manipulacja i perswazja w prasie młodzieżowej”
gra słownikowa – „Powiat Gnieźnieński – współczesna problematyka kulturowa w przestrzeni historycznej” oraz „Społeczny przekaz i odbiór kobiety w poezji Anny Małgorzaty Piskurz”
symulacja biznesowa : „Filmowe i teatralne adaptacje powiesci Michała Bułhakowa Mistrz i Małgorzata” oraz „Manipulacja i perswazja w prasie młodzieżowej”