Zawiadamiamy że w ramach funduszu unijnego „Wielkopolski Program Regionalny” do kolejnego etapu dopuszczono poniższe programy:
stworzenie internetowej platformy społecznościowo-aukcyjnej – treningi negocjacyjne
zbudowanie nowoczesnego modelu wytwarzania wspomaganego komputerowo skierowanego dla przemysłu metalowego – treningi z obslugi klienta
Treningi Zarządzanie – treningi z komunikacji
zbudowanie platformy rozrywkowej w oparciu o e-usługi (z płatnością internetową, lub SMS), w postaci gry zdalnej docelowo dla kilkudziesięciu tysięcy użytkowników – treningi sprzedażowe
zbudowanie platformy wymiany informacji o grach wspartej konsumenckim narzędziem gustomierz – szkolenia firmowe
wypracowanie serwisu cyfrowego Opinnetcom oferującego rozwiązania badania produktów i usług – warsztaty z obslugi klienta
wypracowanie serwisu wycenterpl jako kompleksowa analiza rynku nieruchomości – szkolenia HR
progres międzynarodowej konkurencyjności firmy Stalmech poprzez wdrożenie modernizacyjnej linii technologicznej – szkolenia handlowe
wzmocnienie potencjału konkurencyjnego firmy ALPLAST poprzez implementacja automatycznej elektronicznej wymiany informacji pomiędzy modelami informatycznymi firmy i jej partnerów – szkolenia z przywództwa
4VOD – struktura agregacji i transmisji materiałów telewizyjnych w sieciach IP – warsztaty firmowe
optymalizacja procesów biznesowych dzięki wdrożeniu modelu B2B w firmie Zdunek Auto Premium Sp z oo – warsztaty negocjacyjne
Badania nad systemem ekstrakcji informacji i wdrożenie otrzymanych rozwiązań w warunkach komercyjnych – szkolenia z przywództwa
Budowa i implementacja inteligentnej wyszukiwarki filmowej – szkolenia z delegowania
Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego – szkolenia negocjacyjne
DNV Survey Toolbox – aplikacja do automatyzacji pomiarów statków w oparciu o geometryczny model 3D – treningi interpersonalne
Działania informacyjno – promocyjne realizowane w ramach projektu Operacyjnego nowoczesna Gospodarka wdrażanego przez Polską Agencję rozwoju Przedsiębiorczości w 2010 r – treningi zamkniete
Ekspansja na rynkach zagranicznych-II etap – treningi z kreatywności