Potwierdzamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne akceptujemy nizej wymienione problemy do egzaminu:
zabawa kreatywna : „Młodzież przyszłością Europy. Program Unii Europejskiej Młodzież w Działaniu w kontekście integracji europejskiej” i „Wizerunek wampira w sztuce filmowej na danych źródłowych z postaci Drakuli stworzonej przez Brama Stokera”
zabawa słownikowa : „Wizerunek Kościoła katolickiego na łamach czasopism „NIE”, „Tygodnik Powszechny”, „Nasz Dziennik”” oraz „Badania metod kompresji sygnału w układach transmisji kwantowej”
symulacja menedżerska – „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój” oraz Symulacje oraz „Natura czy kultura? O stylach komunikacyjnych kobiety i mężczyzny”
zabawa decyzyjna : „Instytucje ochrony strony biernej procesu karnego w świetle obowiązującej regulacji prawnej” oraz „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku”
zabawa kreatywna – „Wizja państwa w Kronice Polskiej Galla Anonima” i „Prawo do ochrony życia w Polsce na tle europejskim”
zabawa zespołowa – „Obraz kształtowania się kariery politycznej na studium przypadku Andrzeja Leppera” i „William Wallace (1272-1305). Bohater narodowy Szkotów czy banita”
gra językowa : „Realizacja prawa do swobody wypowiedzi przez środki społecznego przekazu” oraz „Makau, jako kulturowy palimpsest i miasto dialogu międzycywilizacyjnego”
gra strategiczna : „Skuteczne techniki przekazywania w relacji klient – sprzedawca” oraz „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera”
gra słownikowa : „Postacie literackie w polskiej reklamie telewizyjnej” i „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia”