Zawiadamiamy że na programie Trening Kreatywny i Symulacje Szkoleniowe zaleca się następujące problemy do superwizji końcowej:
zabawa lingwistyczna : „Komunikacja przedsiębiorstwa jako element marketingu i wizerunku firmy” i „Początki wspólnot monoteistycznych III – IV wieku na przykładzie dzieł Ojców Pustyni”
gra językowa – „Wpływ narzędzi wyszukiwawczych na kształtowanie Word Wide Web” i „Fenomen plotki w ponowoczesności”
zabawa biznesowa : „Myślenie Zachodu i Wschodu na studium przypadku starożytnej Grecji i Chin” oraz Słownikowe Gry Strategiczne Napisane Dla Pracowników oraz „Budowanie wizerunku firmy na przykladzie firmy Paroc”
symulacja menedżerska – „Ikona Jezusa Chrystusa podstawą chrześcijańskiej ikonografii” oraz „Obraz Ameryki w kinie europejskim i amerykańskim”
symulacja zespołowa : „Postać dziewiętnastowiecznego flâneura (miejskiego obserwatora) w ujęciu Waltera Benjamina” oraz „Cyganie w Polsce. Problematyka historyczno – kulturowa a współczesność”
zabawa decyzyjna – „Chrześcijaństwo wschodnie na dawnych ziemiach Rzeczypospolitej i w Moskwie w literaturze podróżniczej (XVI-XVII w.)” i „Jubileusz Józefa Ignacego Kraszewskiego na łamach prasy wielkopolskiej”
zabawa komunikacyjna : „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego” i „Obraz Francji w „Lalce” Bolesława Prusa i jej adaptacji filmowych”
zabawa menedżerska – „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych” i „Współczesna rola mediów katolickich w Polsce. Wpływ mediów katolickich na wiare i poglądy ich odbiorców”
symulacja menedżerska – „Venatio-krwawa rozrywka w starożytnym Rzymie” oraz „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie wybranych utworów Hanny Krall”