Ogłaszamy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Integracyjne dopuszcza się prezentowane na niniejszej liście opracowania do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa decyzyjna : „Rzeczywistość PRL w filmach Stanisława Barei” oraz „Manipulacja i perswazja w prasie młodzieżowej”
symulacja kreatywna – „Turcy w Niemczech – od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” i „Pojęcie piękna u ocenianych autorów antycznych i wczesnośredniowiecznych”
gra edukacyjna – „Polska, kraj bez twarzy? Rola brandingu narodowego w budowaniu wizerunku i reputacji Polski” i Andragogiczne Gry oraz „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu”
symulacja strategiczna – „Postrzeganie prawdy przez pierwszych myślicieli średniowiecznych” oraz „Otium kultura wypoczynku w starożytnym Rzymie”
symulacja lingwistyczna – „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na modelu komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy” oraz „Obraz społeczno-kulturowy gminy Niechanowo od XIX do XX w.”
gra słownikowa – „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie” oraz „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych”
zabawa językowa – „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy” oraz „Inkwizycja jako instrument polityczny i społeczny działalności Kościoła Katolickiego w wiekach średnich”
gra lingwistyczna – „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” i „Wielkopolanki na uniwersytetach, kształcenie kobiet na poziomie wyższym w XIX i XX wieku”
symulacja kreatywna : „Małżeństwo w starożytności chrzescijańskiej” oraz „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych”